e-kółko informatyczne
Jesteś zalogowany jako: Gość
w roli: Wolnego słuchacza
Wirtualne lekcje
![]() |
Lekcja 1 - procedury pierwotne |
![]() |
Lekcja 10 - podstawowe jednostki |
![]() |
lekcja 11 - konwersja liczb |
![]() |
Lekcja 12 Modele polskich fraktali |
![]() |
Lekcja 13 - rozwiązywanie zadań |
![]() |
Lekcja 14 Mastersi |
![]() |
Lekcja 15 Liga Zadaniowa |
![]() |
Lekcja 2 - pętla powtórz |
![]() |
Lekcja 3 - pętla powtórz zagnieżdżona |
![]() |
Lekcja 4 - pojęcie procedury |
![]() |
Lekcja 5 - metoda zstępująca nauczania w programowaniu |
![]() |
Lekcja 6 - animowane figury |
![]() |
Lekcja 7 - procedura parametryczna |
![]() |
Lekcja 8 - zmienne globalne |
![]() |
Lekcja 9 - grafika w Scratch |
![]() |
Odnośniki |
![]() |
Test |
Katalog prac
Ankiety
Brak aktywnych ankiet.
Testy
Brak testów do rozwiązania.